Dag 20 Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Renée Pol - WaarBenJij.nu Dag 20 Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Renée Pol - WaarBenJij.nu

Dag 20 Manuel Antonio

Blijf op de hoogte en volg Renée Pol

30 Augustus 2017 | Costa Rica, Manuel Antonio

Dag 20 Manuel Antonio
30 augustus 2017

We starten heel relaxt op vandaag. De kids mogen even youtube kijken, Erik gaat naar de gym en Renée blijft liggen met hoofdpijn en een hoofd waarin alle holtes verstopt zitten. Gisteravond begonnen te snotteren en vanmorgen is het jammergenoeg niet weg. Om negen uur gaan we ontbijten. Ze hebben perzikyoghurt, volgens de kids gele danoontje waar ze op aanvallen. Tijdens het ontbijt vliegen de papegaaien over en Gilles spot samen met de andere Nederlanders een walvis in zee. Zij willen morgen nog een walvistrip maken. Na het ontbijt springt Frédérique direct het zwembad in. De rest volgt en we besteden de dag aan het zwembad en in de gameroom, de kids spelend met Sam en Tijn. Wij boekje lezend, in het water en genietend van het prachtige uitzicht op zee. Lekker zo'n dag niets doen

Om twee uur begint het licht te regenen. Als het steeds harder gaat regenen vertrekken we één voor één naar de kamer. Renée blijft onder de parasol tot haar boek uit is en is om half vier de laatste die naar de kamer gaat. Wij pakken alvast de koffers in, dan hoeft dat morgen niet meer. We hebben flink wat ruimte over en denken er sterk over om onze oude rugzak hier achter te laten en de vervangen voor een exemplaar dat wel waterdicht is.

Eten doen we weer bij El Avion. Diek vliegt in de cockpit naar Nederland. Na een vakantie met dagelijkse heimwee perikelen kan ze niet wachten om weef thuis te zijn. Het item waarom moet ik altijd mee naar zo'n ver land en kunnen we niet gewoon eens een vakantie thuis blijven komt dagelijks langs vaak met de nodige tranen. Maar eens zien wat we volgend jaar doen.

• 31 Augustus 2017 - 14:25

Demis:

Diek, 't Schaep op de Moesberg komt waarschijnlijk te koop, dus zou papa en mama eens lief aankijken

• 31 Augustus 2017 - 14:26

Demis:

Goede terugreis allemaal

• 02 September 2017 - 15:31

Piet Visser:

Is een familiedingetje, Renée. Diek's overgrootvader, Johannes I, sprak altijd weer de voorspelbare, doch niet minder historische woorden zodra wij weer eens verslag deden van een buitenlandreisje: "Mar binne jimme wolris yn Gaasterlân west?"