Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Renée Pol - WaarBenJij.nu Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Renée Pol - WaarBenJij.nu

Denver

Blijf op de hoogte en volg Renée Pol

06 Juli 2014 | Verenigde Staten, Denver

Dag 3; 6 juli 2014 New York - Denver

We zijn al voor de wekker wakker en ook de kinderen worden uit zich zelf wakker. We eten weer op de kamer en checken dan uit. De taxirit naar La Guardia verloopt snel en we kunnen buiten de tassen afgeven en inchecken. We kopen nog wat te eten en drinken en gaan bij de gate zitten wachten. De vlucht duurt 3,5 uur en om tien uur staan we in Denver. Het is hier weer twee uur eerder dan in New York en het verschil met Nederland is 8 uur eerder. Met de shuttlebus gaan we naar Dollar autoverhuur waar we een Chrysler Town en Country meekrijgen. Alle bagage past in de kofferbak, dus in plaats van eerst langs het hotel te rijden om de bagage af te geven, besluiten we direct naar Dinosaur Ridge te rijden. Hier krijgen we een tour van 3 kwartier langs afdrukken van dinosaurus voetstappen, dino botten en andere overblijfselen. Echt wel gaaf om te zien.
Dan gaan we via een route met mooie uitzichten en een stop bij de Subway naar het graf en museum van Buffalo Bill.
Het is niet zo bijzonder, maar het uitzicht is er erg mooi. De buffels die hier zouden moeten zijn, zien we niet en we zijn best moe, dus we besluiten naar ons hotel te gaan. in Denver komen we in een file terecht. De weg blijkt afgesloten te zijn vanwege een flink ongeluk. Uiteindelijk komen we bij ons hotel. We hebben kamers naast elkaar en besluiten eerst even te relaxen. We slapen wat en de kids vallen om half zeven in slaap om niet meer wakker te worden. Dus in plaats van uit eten te gaan halen we pizza's. Erik brengt de auto terug naar het vliegveld en is om half tien weer terug en dan gaan ook wij slapen. Het is een intensief dagje geweest.